Ο προγραμματισμός σαν μέσο μαθησιακής εμπειρίας στην οργάνωση της σκέψης στο δημοτικό σχολείο

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1040030 378 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο προγραμματισμός σαν μέσο μαθησιακής εμπειρίας στην οργάνωση της σκέψης στο δημοτικό σχολείο
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Αγγλικά
Δημιουργός:
Κυνηγός, Χρόνης
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Πληροφορική στην εκπαίδευση
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Σελίδες (από-έως):
449-460
Σημειώσεις:
Περιλαμβάνει περίληψη στα αγγλικά
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.