Εφαρμογή online υπηρεσιών πληροφόρησης (online/virtual reference desk) στο σύστημα βιβλιοθηκών του ΑΠΘ -ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: πρώτος χρόνος υλοποίησης & λειτουργίας της υπηρεσίας με τη χρήση του "QuestionPoint": συμπεράσματα, προβλήματα, προκλήσεις και προοπτικές

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1045985 540 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Εφαρμογή online υπηρεσιών πληροφόρησης (online/virtual reference desk) στο σύστημα βιβλιοθηκών του ΑΠΘ -ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: πρώτος χρόνος υλοποίησης & λειτουργίας της υπηρεσίας με τη χρήση του "QuestionPoint": συμπεράσματα, προβλήματα, προκλήσεις και προοπτικές
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Implementation of online information services (online/virtual reference desk) in Aristotle University of Thessaloniki library system - ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: first year of implementation & operation of the service with the use of "QuestionPoint": conclusions, problems, challenges and perspectives
Δημιουργός:
Αγορογιάννη, Ξένια
Κοσέογλου, Ελευθερία
Δέρβου, Κλωντίνη
Affiliation:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Βιβλιοθήκες
Λέξεις-κλειδιά:
Υπηρεσίες πληροφόρησης, QuestionPoint, Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες
Σελίδες (από-έως):
63-77
Σημειώσεις:
Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και στα αγγλικά
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.