Η κατανόηση της έννοιας των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων από παιδιά Γ' και Δ' τάξεων δημοτικού σχολείου

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1053726 263 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η κατανόηση της έννοιας των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων από παιδιά Γ' και Δ' τάξεων δημοτικού σχολείου
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Γαλλικά
Δημιουργός:
Τρούλης, Γεώργιος Μ.
Affiliation:
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Τμήμα Παιδαγωγικό
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Μαθηματικά
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Διδασκαλία
Σελίδες (από-έως):
33-45
Σημειώσεις:
Εισήγηση στα γαλλικά σ: 182-193
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.