"Θέλω να δείχνω και όχι να λέω": η συμβολή του χειραπτικού υλικού σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στη σχολική τάξη των μαθηματικών του δημοτικού σχολείου

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1055583 369 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
"Θέλω να δείχνω και όχι να λέω": η συμβολή του χειραπτικού υλικού σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στη σχολική τάξη των μαθηματικών του δημοτικού σχολείου
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Δημιουργός:
Σδρόλιας, Κωνσταντίνος Α.
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Μαθηματικά
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Ειδική Εκπαίδευση
Σελίδες (από-έως):
352-361
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.