Η συνάρτηση ως διαμεσολαβημένη εκτίμηση. Μια διδακτική αξιοποίηση της έννοιας

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1055586 291 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η συνάρτηση ως διαμεσολαβημένη εκτίμηση. Μια διδακτική αξιοποίηση της έννοιας
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Δημιουργός:
Σπύρου, Παναγιώτης
Κεΐσογλου, Στέφανος
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Μαθηματικά
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Συναρτήσεις
Λέξεις-κλειδιά:
Διδασκαλία
Σελίδες (από-έως):
362-372
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.