Εκπαίδευση εκπαιδευτικών με θέμα τη θέση της θρησκείας στο σχολείο - Βιωματικό εργαστήριο για ένα σχολείο με ανθρώπους για ανθρώπους

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2940680 100 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Τίτλος:
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών με θέμα τη θέση της θρησκείας στο σχολείο - Βιωματικό εργαστήριο για ένα σχολείο με ανθρώπους για ανθρώπους
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Έτος δημοσίευσης:
2019
Συγγραφείς:
Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης
Σελίδες:
430-437
Τίτλος βιβλίου:
Θέατρο & παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση: Ουτοπία ή αναγκαιότητα; Theatre/Drama and Performing Arts in Education: Utopia or Necessity?
Εκδότης:
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ISBN:
978-960-9529-05-1
Λέξεις-κλειδιά:
Θρησκευτική Εκπαίδευση, Θέατρο στην Εκπαίδευση, επίμαχα ζητήματα
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Στοιχεία έργου:
Το παρόν άρθρο αναφέρεται στη διαχείριση επίμαχων ζητημάτων στο σχολείο και εστιάζει στη θρησκευτική ετερότητα στον σύγχρονο κόσμο, και ιδιαίτερα στην ευρωπαϊκή κοινωνία, και κυρίως στην καταλλαγή μεταξύ των ανθρώπων που ακολουθούν διαφορετικές θρησκείες ή καμία θρησκεία. Με βάση τις βασικές αρχές της βιωματικής μάθησης, αναπτύσσεται θεωρητικά και πρακτικά ένα εργαστήριο εκπαίδευσης εκπαιδευτικών που συνδυάζει το θέατρο και τη διδασκαλία-διαχείριση επίμαχων ζητημάτων. Η εκπαίδευση στοχεύει στον αναστοχασμό των συμμετεχόντων, ώστε να κατανοούν την ανάγκη του θρησκευτικού γραμματισμού αξιοποιώντας τη θεατροπαιδαγωγική ως μέθοδο, που βοηθά στην έρευνα-δράση για ένα σχολείο ανθρώπινο που εκπαιδεύει ανθρώπους και πολίτες.
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών με θέμα τη θέση της θρησκείας στο σχολείο.pdf (768 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο