Η έρευνα-δράση ως προσωπική ανάγκη του εκπαιδευτικού. Αναστοχασμός και συνεργασία, με σκοπό τον μετασχηματισμό

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2940703 102 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Τίτλος:
Η έρευνα-δράση ως προσωπική ανάγκη του εκπαιδευτικού. Αναστοχασμός και συνεργασία, με σκοπό τον μετασχηματισμό
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Έτος δημοσίευσης:
2018
Συγγραφείς:
Mάριος Κουκουνάρας Λιάγκης
Σελίδες:
101-120
Τίτλος βιβλίου:
Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συμποσίου (Ρέθυμνο, 27-06-2015) με θέμα: Ορίζοντας την έρευνα-δράση στην Ελλάδα Στην προοπτική διαμόρφωσης μιας επαγγελματικής κοινότητας εκπαιδευτικών ερευνητών
Εκδότης:
Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Κρήτης Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ISBN:
9789609430180
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Στοιχεία έργου:
A reflective teacher who reflects upon his lesson plans, their implementation and their effectiveness on students’ learning outcomes and the lives of each member of the school community always searches for comprehensive and autonomous self-training methods in the service of self-development and self-understanding in order to change. The ideal context of that process seems to be the action research where the teacher is involved in a continuous reflection process. This paper is based on a research on that process within an action research project which is conducted in a high school of Acharnes (Athens) beginning in 2012. The analysis of the data highlights the fact that the reflection process advances when it is a personal need of the teacher. Furthermore the role of the facilitator seems to be quite crucial for the possible transformation of the experience to concrete and stable knowledge.
Η έρευνα-δράση ως προσωπική ανάγκη του εκπαιδευτικού. Αναστοχασμός.pdf (559 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο