Prospective teachers' knowledge, attitudes, and beliefs about school bullying

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3232685 100 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τίτλος:
Prospective teachers' knowledge, attitudes, and beliefs about school bullying
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Αγγλικά
Έτος δημοσίευσης:
2014
Συγγραφείς:
Eirini Amanaki
Evangelia Galanaki
Σελίδες:
1-4
Τίτλος βιβλίου:
Proceedings of the 16th European Conference on Developmental Psychology
Εκδότης:
Medimond Publishers
ISBN:
978-88-7587-706-4
Λέξεις-κλειδιά:
school bullying, victimization, prospective teachers, student teachers, attitudes, beliefs, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, εκπαιδευτικοί, μελλοντικοί εκπαιδευτικοί, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, στάσεις, πεποιθήσεις
Κύρια θεματική κατηγορία:
Φιλοσοφία- Ψυχολογία
Αναφορές:
.
Amanaki & Galanaki (2014).pdf (193 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο