Οι γνώσεις και οι στάσεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τον σχολικό εκφοβισμό

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3232687 90 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τίτλος:
Οι γνώσεις και οι στάσεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τον σχολικό εκφοβισμό
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Έτος δημοσίευσης:
2014
Συγγραφείς:
Ειρήνη Αμανάκη
Ευαγγελία Γαλανάκη
Σελίδες:
1094-1101
Τίτλος βιβλίου:
Πρακτικά του Συνεδρίου με θέμα «Παιδική ηλικία: Κοινωνιολογικές, πολιτισμικές, ιστορικές και παιδαγωγικές διαστάσεις»
Εκδότης:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον
ISBN:
978-960-466-143-5
Λέξεις-κλειδιά:
σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, εκπαιδευτικοί, μελλοντικοί εκπαιδευτικοί, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, στάσεις, school bullying, victimization, teachers, student teachers, prospective teachers, attitudes
Κύρια θεματική κατηγορία:
Φιλοσοφία- Ψυχολογία
Αναφορές:
.
Αμανάκη & Γαλανάκη (2014β).pdf (422 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο