Η συνέντευξη ως εργαλείο στην εκπαιδευτική έρευνα

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:3420417 0 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Ιατρικής
Τίτλος:
Η συνέντευξη ως εργαλείο στην εκπαιδευτική έρευνα
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της συνέντευξης ως ερευνητικού εργαλείου στην εκπαιδευτική έρευνα. Η συνέντευξη είναι μια πολυδιάστατη τεχνική που επιτρέπει την κατανόηση των ανθρώπινων εμπειριών, πεποιθήσεων και ιστοριών. Στο πλαίσιο της ποιοτικής έρευνας, η συνέντευξη χρησιμοποιείται για την καταγραφή βαθύτερων ανθρώπινων εμπειριών μέσω της διερεύνησης των αντιλήψεων των συμμετεχόντων. Η εργασία εξετάζει επίσης τους διάφορους τύπους συνεντεύξεων, όπως η ημιδομημένη, η μη δομημένη και η δομημένη, εστιάζοντας στις διαφορετικές προσεγγίσεις και χρήσεις τους. Επιπλέον, αναφέρει τη σημασία της επιλογής ερωτήσεων και τη διαχείριση της συνέντευξης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για διαφάνεια και σεβασμό προς τους συμμετέχοντες.
Έτος δημοσίευσης:
2024
Συγγραφείς:
Αργυρώ Σκούμα
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης
Περιοδικό:
Εκπαιδευτικές Διαδρομές
Εκδότης:
ΕΚΤ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ)
Τόμος:
1
Αριθμός / τεύχος:
1
Σελίδες:
140-153
Λέξεις-κλειδιά:
Συνέντευξη, εκπαιδευτική έρευνα, ποιοτικές μέθοδοι έρευνας
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
DOI:
10.12681/edro.36720
Αναφορές:
Σκούμα, Α., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Η συνέντευξη ως εργαλείο στην εκπαιδευτική έρευνα. Εκπαιδευτικές Διαδρομές, 1(1), 140–153. https://doi.org/10.12681/edro.36720
66fbdf8985d55 (1).pdf (926 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο