Τίτλος:
Η συνέντευξη ως εργαλείο στην εκπαιδευτική έρευνα
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της συνέντευξης ως ερευνητικού εργαλείου στην εκπαιδευτική έρευνα. Η συνέντευξη είναι μια πολυδιάστατη τεχνική που επιτρέπει την κατανόηση των ανθρώπινων εμπειριών, πεποιθήσεων και ιστοριών. Στο πλαίσιο της ποιοτικής έρευνας, η συνέντευξη χρησιμοποιείται για την καταγραφή βαθύτερων ανθρώπινων εμπειριών μέσω της διερεύνησης των αντιλήψεων των συμμετεχόντων. Η εργασία εξετάζει επίσης τους διάφορους τύπους συνεντεύξεων, όπως η ημιδομημένη, η μη δομημένη και η δομημένη, εστιάζοντας στις διαφορετικές προσεγγίσεις και χρήσεις τους. Επιπλέον, αναφέρει τη σημασία της επιλογής ερωτήσεων και τη διαχείριση της συνέντευξης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για διαφάνεια και σεβασμό προς τους συμμετέχοντες.
Συγγραφείς:
Αργυρώ Σκούμα
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης
Περιοδικό:
Εκπαιδευτικές Διαδρομές
Εκδότης:
ΕΚΤ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ)
Λέξεις-κλειδιά:
Συνέντευξη, εκπαιδευτική έρευνα, ποιοτικές μέθοδοι έρευνας
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Αναφορές:
Σκούμα, Α., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Η συνέντευξη ως εργαλείο στην εκπαιδευτική έρευνα. Εκπαιδευτικές Διαδρομές, 1(1), 140–153. https://doi.org/10.12681/edro.36720