Από τη δραματοποίηση περιβαλλοντικών θεμάτων στη θεατρική παράσταση: Διδακτικό σενάριο

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3475617 16 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Ιατρικής
Τίτλος:
Από τη δραματοποίηση περιβαλλοντικών θεμάτων στη θεατρική παράσταση: Διδακτικό σενάριο
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Έτος δημοσίευσης:
2025
Συγγραφείς:
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης
Σελίδες:
122-126
Τίτλος βιβλίου:
Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση. Μετασχηματίζοντας τον τρόπο που μαθαίνουμε και διδάσκουμε. Διδακτικά Σενάρια. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Μαθηματικά - Φυσικές Επιστήμες – Γεωγραφία -ΤΠΕ
Εκδότης:
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστημίου Κρήτης, Εργαστήριο Δια βίου και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ΕΔΙΒΕΑ)
ISBN:
978-960-86978-8-1
Λέξεις-κλειδιά:
περιβαλλοντική εκπαίδευση, δραματοποίηση, θέατρο
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Επίσημο URL (Εκδότης):
Αναφορές:
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2023). Αναδυόμενες τεχνολογίες στο εφαρμοσμένο θέατρο και το εκπαιδευτικό δράμα . Αθήνα: Gutenberg.
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Θέατρο στην εκπαίδευση: Σύγχρονες τάσεις, εξελίξεις και προοπτικές . Αθήνα: Πατάκη.
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2023). Η παιδαγωγική του θεάτρου για την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την αειφόρο ανάπτυξη . Αθήνα: Διάδραση.
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Θεατροπαιδαγωγική επιστήμη και έρευνα. Αθήνα: Πεδίο.