Conference Proceedings uoadl:1001920 1704 Read counter
1. Making exploration visible: on software design and school mathematics reform
Conference Paper uoadl:10567722. The role of visual representations in the learning of mathematics
Conference Paper uoadl:10567743. Education exploration: being, going and changing the world
Conference Paper uoadl:10567784. Open-ended problems: a method for an educational change
Conference Paper uoadl:10567805. Definitions and processes: two contrasting approaches to the teaching and learning of linear algebra
Conference Paper uoadl:10567836. What sense do children make of what their mathematics teachers say and do?
Conference Paper uoadl:10568207. Ortoweb: a learning environment for orthodox religious education in the internet
Conference Paper uoadl:105682210. Ποιοτικά διερευνητικά λογισμικά: ποιες κεντρικές αρχές σχεδιασμού τα προσδιορίζουν;
Conference Paper uoadl:105683011. Αρχές δημιουργίας δραστηριοτήτων εκπαιδευτικού λογισμικού
Conference Paper uoadl:105683312. Απόψεις φοιτητών ΠΤΔΕ για τη σημασία των γραφικών παραστάσεων - σχεδιασμός λογισμικού
Conference Paper uoadl:105683514. Σχεδίαση εκπαιδευτικών εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας το περιβάλλον "ΕΙΚΩΝ"
Conference Paper uoadl:105684015. EIKON: virtual reality for the support of technology courses: a pedagogical approach
Conference Paper uoadl:105684316. Εικονική πραγματικότητα στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Κριτική θεώρηση
Conference Paper uoadl:105684617. Designing virtual environments for planetary phenomena teaching, based on students perceptions
Conference Paper uoadl:105684818. Η τεκμηρίωση στα μαθηματικά: επιστημολογικά ζητήματα και διδακτικές προεκτάσεις
Conference Paper uoadl:1056849