Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001920 1688 Αναγνώσεις
1. Making exploration visible: on software design and school mathematics reform
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10567722. The role of visual representations in the learning of mathematics
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10567743. Education exploration: being, going and changing the world
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10567784. Open-ended problems: a method for an educational change
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10567805. Definitions and processes: two contrasting approaches to the teaching and learning of linear algebra
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10567836. What sense do children make of what their mathematics teachers say and do?
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10568207. Ortoweb: a learning environment for orthodox religious education in the internet
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105682210. Ποιοτικά διερευνητικά λογισμικά: ποιες κεντρικές αρχές σχεδιασμού τα προσδιορίζουν;
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105683011. Αρχές δημιουργίας δραστηριοτήτων εκπαιδευτικού λογισμικού
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105683312. Απόψεις φοιτητών ΠΤΔΕ για τη σημασία των γραφικών παραστάσεων - σχεδιασμός λογισμικού
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105683514. Σχεδίαση εκπαιδευτικών εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας το περιβάλλον "ΕΙΚΩΝ"
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105684015. ΕΙΚΩΝ: εικονική πραγματικότητα στην υποστήριξη του μαθήματος της τεχνολογίας: παιδαγωγική προσέγγιση
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105684316. Εικονική πραγματικότητα στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Κριτική θεώρηση
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105684618. Η τεκμηρίωση στα μαθηματικά: επιστημολογικά ζητήματα και διδακτικές προεκτάσεις
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1056849