Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001920 1701 Αναγνώσεις
1. Making exploration visible: on software design and school mathematics reform
2. The role of visual representations in the learning of mathematics
3. Education exploration: being, going and changing the world
4. Open-ended problems: a method for an educational change
5. Definitions and processes: two contrasting approaches to the teaching and learning of linear algebra
6. What sense do children make of what their mathematics teachers say and do?
7. Ortoweb: a learning environment for orthodox religious education in the internet
8. The development of elementary school's position in the it-strategic grid in a modern it-based teaching environment
9. Information retrieval with interactive multimedia: a study of secondary pupils searching strategies using MICROSOFT ENCARTA tm
10. Ποιοτικά διερευνητικά λογισμικά: ποιες κεντρικές αρχές σχεδιασμού τα προσδιορίζουν;
11. Αρχές δημιουργίας δραστηριοτήτων εκπαιδευτικού λογισμικού
12. Απόψεις φοιτητών ΠΤΔΕ για τη σημασία των γραφικών παραστάσεων - σχεδιασμός λογισμικού
13. Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εφαρμογών πολυμέσων στη β'θμια εκπ/ση. Αποτίμηση προγράμματος κινητικότητας του ΕΠΕΑΕΚ
14. Σχεδίαση εκπαιδευτικών εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας το περιβάλλον "ΕΙΚΩΝ"
15. ΕΙΚΩΝ: εικονική πραγματικότητα στην υποστήριξη του μαθήματος της τεχνολογίας: παιδαγωγική προσέγγιση
16. Εικονική πραγματικότητα στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Κριτική θεώρηση
17. Σχεδίαση εικονικών περιβαλλόντων για την υποστήριξη της κατανόησης πλανητικών φαινομένων με βάση αντιλήψεις μαθητών
18. Η τεκμηρίωση στα μαθηματικά: επιστημολογικά ζητήματα και διδακτικές προεκτάσεις
19. Δομικός πραγματισμός, κονστρουκτιβισμός δομισμός και διδασκαλία βασικών αριθμητικών πράξεων και εννοιών στο σχολείο
20. Μαθησιακό περιβάλλον διαλογικών πολυμέσων για τη διερευνητική μελέτη της ιστορίας και της τέχνης με τη χρήση των ιστορικών πηγών