Virtual and augmented reality in anatomy education: Need for comparison with other three-dimensional visualization methods [Réalité virtuelle et augmentée dans l’éducation anatomique : nécessité de comparaison avec d'autres méthodes de visualisation en trois dimensions]

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:3120241 21 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Ερευνητικό υλικό ΕΚΠΑ
Τίτλος:
Virtual and augmented reality in anatomy education: Need for comparison with other three-dimensional visualization methods [Réalité virtuelle et augmentée dans l’éducation anatomique : nécessité de comparaison avec d'autres méthodes de visualisation en trois dimensions]
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Έτος δημοσίευσης:
2021
Συγγραφείς:
Skandalakis, G.P.
Chytas, D.
Paraskevas, G.
Noussios, G.
Salmas, M.
Fiska, A.
Περιοδικό:
Morphologie
Εκδότης:
Elsevier Masson s.r.l.
Επίσημο URL (Εκδότης):
DOI:
10.1016/j.morpho.2021.02.006
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.