Analysis of an Inquiry-Based Design Process for the Construction of Computer-Based Educational Tools: The Paradigm of a Secondary Development Tool Negotiating Scientific Concepts

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3168541 13 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Ερευνητικό υλικό ΕΚΠΑ
Τίτλος:
Analysis of an Inquiry-Based Design Process for the Construction of
Computer-Based Educational Tools: The Paradigm of a Secondary
Development Tool Negotiating Scientific Concepts
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Αγγλικά
Έτος δημοσίευσης:
2016
Συγγραφείς:
Smyrnaiou, Zacharoula
Petropoulou, Evangelia
Margoudi, Maria and
Kostikas, Ioannis
Σελίδες:
73-86
Τίτλος βιβλίου:
NEW DEVELOPMENTS IN SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
Εκδότης:
Springer-Verlag
ISBN:
978-3-319-22933-1; 978-3-319-22932-4
Επίσημο URL (Εκδότης):
DOI:
10.1007/978-3-319-22933-1_8
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.