Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001900 1907 Αναγνώσεις
1. Model building for conceptual change: using computers as cognitive tools
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10570032. Adaptive educational hypermedia: from generation to generation
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10570043. Knowledge, the keystone of TEL design
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10570074. Supporting learning with open learner models
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10570096. An overview of research methods for assessing content of online discussion forums
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10570167. It's about interactive learning
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10570239. Νέες τεχνολογίες και εναλλακτικά περιβάλλοντα μάθησης: η περίπτωση του Νέστορα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105703312. Ανιχνεύοντας τρόπους αξιοποίησης της μεταγνώσης στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105704617. Αντιλήψεις καθηγητών για τα ουσιώδη και βασικά στη διδασκαλία της πληροφορικής στο γυμνάσιο
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105705518. Αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού φιλολογικών μαθημάτων. Νέα από το μέτωπο και προβληματισμοί
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1057057