Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001918 2109 Αναγνώσεις
2. Pupils, teachers and schools as mathematics learning
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10555173. Proof and proving in Algebra
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10555194. Desinging a learnable mathematics: a fundamental role for the computer?
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10555215. Η έρευνα στη διδακτική των μαθηματικών στην Ελλάδα και την Κύπρο
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10555226. Σχεδιασμός και ανάλυση διδακτικών καταστάσεων
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10555237. Αντίληψη του χώρου και υπολογισμός του όγκου ορθογωνίου παραλληλεπιπέδου
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10555269. Σχεδιασμός και ανάλυση διδακτικών καταστάσεων πολλαπλασιαστικών δομών στο νηπιαγωγείο
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105552910. Ο μηχανισμός κατασκευής της έννοιας της παραγώγου
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105553111. Τα μαθηματικά ως δίκτυο αλληλοσυνδεόμενων προβλημάτων: ένα παράδειγμα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105553214. Design and implementation of discussion based instruction for ratio and proportion
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105553816. Η αναστοχαστική αφαίρεση στη δόμηση της έννοιας του ορισμένου ολοκληρώματος: μια μελέτη περίπτωσης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105554517. Η συνεργατική διερεύνηση στο μάθημα των μαθηματικών: μια εφαρμογή στην ενότητα των συναρτήσεων
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105554719. Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις σε διαφορετικές χώρες
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105555220. Η ικανότητα κατασκευής και ικανότητα επίλυσης μαθηματικού προβλήματος
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1055555