Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001918 2152 Αναγνώσεις
41. Ο ρόλος φυσικών και υπολογιστικών εργαλείων σε διαδικασίες μαθηματικοποίησης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105560143. Χρήση διανυσμάτων σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον προσομοίωσης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105560444. Ο προγραμματισμός ως πλαίσιο επικοινωνίας για κατανόηση εννοιών στα μαθηματικά στο δημοτικό σχολείο
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105561145. Σχήματα δυναμικού χειρισμού γεωμετρικών κατασκευών με τη χρήση ειδικού υπολογιστικού εργαλείου
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105561347. Στάσεις και πιστεύω υποψηφίων νηπιαγωγών για τα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105561749. Το μάθημα της λογικής στα παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105562150. Πεποιθήσεις διδακτικής επάρκειας και διδακτικές προσεγγίσεις των δασκάλων στα μαθηματικά
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105562451. Η μέτρηση των συναισθηματικών ικανοτήτων στα μαθηματικά
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105562653. Αντιλήψεις των κοριτσιών και αγοριών για την μαθηματική τους ικανότητα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1055630