Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1002384 1640 Αναγνώσεις
2. Les adaptations de l' Oedipe-Roi de Sophocle en France, au XVIIIeme siecle
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10494144. The context of Aeschylus : the Persians
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10494175. Meres et Filles : la Oefaite d'Artemis dans les deux Iphigenie d'Euripide
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10494186. Pourquoi, aujourd'hui encore, cette fascination du theatre grec?
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10494207. Menander : variation in the employment of comic techniques
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10494228. Η ποίηση του Αριστοτέλη και το σύγχρονο ανέβασμα (διδασκαλία) της τραγωδίας
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10494239. Ο Max Reinhardt, ο Φώτος Πολίτης και η αρχαία τραγωδία
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104942411. Η δομική λειτουργία της "κωμικής λέξεως" στην Αριστοφανική κωμωδία : περίληψη
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104942812. Text and staging in performing classical drama
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104942913. Classical Greek Drama at the crossroad : the African experience
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104943014. Four theatrical interpretations of Oresteia
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104943215. On directing Greek Drama incorporating with traditional Korean Theater techniques
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104946816. Greek Drama in performance in India
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104950317. Love and revolution in Euripides' "Trojan Women"
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104950619. The Dionyssus theatre of Athens, exegetist of the sculpture of Olympia, 458-456 B.C.
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104951220. Two African adaptions of "Oedipus Rex"
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1049647