Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Θ. Ρόζενμπεργκ (επιβλέπων), Γ. Πετρίκκος, Θ. Πίτσιος
Περίληψη:
Η σύγχρονη επιστήμη θεωρεί την προγεννητική περίοδο της ζωής, δηλαδή από τη
σύλληψη έως τη γέννηση, θεμελιώδους σπουδαιότητας για την υγεία, την ψυχική
ισορροπία και την νοητική ανάπτυξη του ανθρώπου σ’ όλες τις ηλικίες. Το πώς θα
βιωθεί αυτή η πριν από τη γέννηση περίοδος –οι ρίζες της ζωής- αν θα βιωθεί από
την μητέρα και τον πατέρα, (τα συναισθήματα του οποίου περνούν στη μητέρα) με
χαρά, με υπερηφάνεια, με αγάπη για το παιδί, με δυο λέξεις αρμονικά ή το
αντίθετο έχει άμεσες επιπτώσεις στην υγεία σώματος και ψυχής του παιδιού που θα
γεννηθεί, αλλά και του ενηλίκου ανθρώπου, στον οποίο το παιδί αυτό θα
εξελιχθεί, στην ικανότητά του να αγαπήσει τον εαυτό του, τον συνάνθρωπο, το
περιβάλλον, να ζήσει τη ζωή με χαρά και να αναπτύξει τις ιδιαίτερες κλίσεις και
ιδιοφυΐα του.
Λέξεις-κλειδιά:
προγεννητικό στρες, προγεννητική αγωγή, στρες και κύηση, επιγεννετική, νευροεπιστήμες