Aνάπτυξη πολυμεσικού,εκπαιδευτικού υλικού με θέμα την χημική κινητική -χημική ισορροπία και ενσωμάτωση και διάθεσή του σε σύστημα διαχείρισης μαθημάτων

Διπλωματική Εργασία uoadl:1320852 459 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδακτική της χημείας και νέες εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2012-03-21
Έτος εκπόνησης:
2012
Συγγραφέας:
Σακλά Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παναγιώτης Γιαννακουδάκης Καθηγητής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Aνάπτυξη πολυμεσικού,εκπαιδευτικού υλικού με θέμα την χημική κινητική -χημική ισορροπία και ενσωμάτωση και διάθεσή του σε σύστημα διαχείρισης μαθημάτων
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται μια πρόταση διδασκαλίας της
ενότητας της Χημείας, Χημική κινητική – Χημική Ισορροπία, με τη μέθοδο
διδασκαλίας της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning). Συγκεκριμένα,
επιτεύχθηκε η δημιουργία μιας ηλεκτρονικής ιστοσελίδας με εκπαιδευτικό
χαρακτήρα που περιλαμβάνει το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό για την κατανόηση
της ενότητας. Επίσης, δημιουργήθηκε ειδικό πολυμεσικό υλικό (βίντεο), στο οποίο
παρουσιάζονται ολοκληρωμένα πειράματα πάνω στο αντικείμενο της Χημικής
Κινητικής και της Χημικής Ισορροπίας. Το εκπαιδευτικό και πολυμεσικό υλικό
ενσωματώθηκαν σε Σύστημα Διαχείρισης Μαθημάτων, το Moodle. στην παρούσα
εργασία αρχικά παρουσιάζονται οι μέθοδοι διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται στην
εκπαίδευση καθώς επίσης γίνεται αναφορά στους διδακτικούς στόχους που
απαιτείται να έχει μία εκπαιδευτική διαδικασία. Αναφέρονται ακόμη, αναλυτικά
τα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση και
παράλληλα γίνεται μία εισαγωγή στη μέθοδο διδασκαλίας e-learning. Στη συνέχεια
παρουσιάζονται τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν κατά την δημιουργία της
ηλεκτρονικής σελίδας, την δημιουργία των εικόνων των χημικών ενώσεων, τη
δημιουργία των διαδραστικών ασκήσεων και της επεξεργασίας των βιντεοσκοπημένων
πειραμάτων και γίνεται λεπτομερής αναφορά στο σύστημα διαχείρισης μαθήματος
Moodle.
Έπειτα, παρουσιάζεται το υλικό των βιντεοσκοπημένων πειραμάτων ενώ το επόμενο
κεφάλαιο εμπεριέχει το θεωρητικό μέρος της Χημικής Κινητικής και της Χημικής
Ισορροπίας.
Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα στάδια που απαιτήθηκαν για την
ενσωμάτωση του εκπαιδευτικού υλικού και του πολυμεσικού στο σύστημα
διαχείρισης μαθημάτων moodle.
Λέξεις-κλειδιά:
Χημική, Κινητική, Ισορροπία, Πειράματα, Μαθήματα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
33
Αριθμός σελίδων:
170
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

document.pdf
6 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.