Αρχίζοντας από το σχολείο. Μια συγκριτική μελέτη προγραμμάτων προαγωγής υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Διπλωματική Εργασία uoadl:1502045 456 Αναγνώσεις

Μονάδα:
ΠΜΣ Διεθνής Ιατρική - Διαχείριση Κρίσεων Υγείας
Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-04-24
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Παναγάκου Αγγελική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ιωάννης Γκρινιάτσος,Αν.Καθηγητής, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Σπύρος Στεργιόπουλος,Αν.Καθηγητής, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Θεόφιλος Ρόζενμπεργκ,Αν.Καθηγητής, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αρχίζοντας από το σχολείο. Μια συγκριτική μελέτη προγραμμάτων προαγωγής υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αρχίζοντας από το σχολείο. Μια συγκριτική μελέτη προγραμμάτων προαγωγής υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Περίληψη:
Τα τελευταία 30 χρόνια, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, αναπτύχθηκαν πολλές πρωτοβουλίες –θεσμοθετημένες και μη- με αντικείμενό τους το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματα προαγωγής υγείας στα σχολεία. Η σπουδαιότητά τους έγκειται στο ρόλο που έχουν αναλάβει και αφορά στη διαμόρφωση κοινωνικών προτύπων, που μέσα από την εγκατάσταση κατάλληλων μεθόδων μάθησης, όχι μόνο θα οδηγήσουν στη δημιουργία νέων με αντίληψη και γνώση του εαυτού και του σώματός τους, αλλά θα θέσουν και τις βάσεις για βελτίωση της υγείας του γενικού πληθυσμού στο μέλλον. Μέσα από εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση, γίνεται παρουσίαση και ανάλυση των προγραμμάτων προαγωγής υγείας στα σχολεία, αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους με παράλληλη ανάδειξη των παραμέτρων που την επηρεάζουν. Τέλος, γίνεται παράθεση προτάσεων βελτιστοποίησης και προσαρμογής τους στην Ελληνική πραγματικότητα
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
Προαγωγή υγείας,Σχολείο,Εκπαίδευση,
Προγράμματα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
90
Αριθμός σελίδων:
31
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Panagakou Angeliki-master.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.