Χοροθεραπεία και δημόσιο σχολείο:καλλιέργεια κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων στο Γενικό Λύκειο Λιδωρικίου

Διδακτορική Διατριβή uoadl:1692097 741 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Σπουδές
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-06-01
Έτος εκπόνησης:
2014
Συγγραφέας:
Παναγιωτοπούλου Ευθυμία
Στοιχεία επταμελούς επιτροπής:
Ζωγράφου Μ., Καθηγήτρια, ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ
Φλουρής Γ., Καθηγητής, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ
Σκορδίλης Ε., Επίκουρος Καθηγητής, ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ
Πουρκό Μ., Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Λυδάκη Α. Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Πάντειος
Καμπερίδου Ε., Επίκουρος Καθηγήτρια, ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ
Λάντζος Β., Λέκτορας , ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Χοροθεραπεία και δημόσιο σχολείο:καλλιέργεια κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων στο Γενικό Λύκειο Λιδωρικίου
Γλώσσες διατριβής:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Χοροθεραπεία και δημόσιο σχολείο:καλλιέργεια κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων στο Γενικό Λύκειο Λιδωρικίου
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Λέξεις-κλειδιά:
ανθρωπολογική οπτική χοροθεραπεία, χορευτική ταυτότητα, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες, μεικτή μέθοδος έρευνας
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
113
Αριθμός σελίδων:
153
Σημειώσεις:
H διατριβή έχει κατατεθεί σε έντυπη μορφή στη βιβλιοθήκη ΣΕΦΑΑ
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.