Αναπτύσσοντας τη δημιουργική σκέψη σε ένα σχολείο για όλους. Βιωματικό εργαστήριο κινούμενης εικόνας για εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής.

Διπλωματική Εργασία uoadl:1759164 623 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Τμήματος Εκπαίδευσης & Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ)
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-31
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Γιακουμάτου Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Σφυρόερα,

Επίκουρη Καθηγήτρια

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση

Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σχολή Επιστημών της Αγωγής
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αναπτύσσοντας τη δημιουργική σκέψη σε ένα σχολείο για όλους. Βιωματικό εργαστήριο κινούμενης εικόνας για εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αναπτύσσοντας τη δημιουργική σκέψη σε ένα σχολείο για όλους. Βιωματικό εργαστήριο κινούμενης εικόνας για εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής
Περίληψη:
-Μαθαίνουν οι μαθητές; -Ναι.
-Μαθαίνουν οι εκπαιδευτικοί; -Όχι, αφού διδάσκουν… δηλαδή ίσως, δηλαδή αν θέλουν. Ε, τί να μάθουν; Αφού υπάρχει το εγχειρίδιο.
- Και όσα λέει το εγχειρίδιο είναι για όλους;
"Για όλους". Στις περισσότερες καθημερινές συζητήσεις οι άνθρωποι συμφωνούν πως η εκπαίδευση πρέπει να είναι για όλους. Ακόμη και οι εκπαιδευτικοί. Αλήθεια, είναι αυτό εφικτό; Το να μπορεί να είναι η εκπαίδευση για όλους, είναι ένα ζήτημα. Ένα ζήτημα που για να επιλυθεί χρειάζεται σκέψη, ή, σε πιο αρχικό στάδιο, διάθεση για σκέψη. Όταν η σκέψη αποδώσει προτεινόμενες λύσεις, τότε μπορούμε να μιλήσουμε για δημιουργική σκέψη. Έτσι ξεκίνησε η έρευνα αυτή, ως μια αναζήτηση που εξελίχθηκε σε πρόταση ενός μεικτού, συνεργατικού βιωματικού εργαστηρίου, για εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής. Η δημιουργική σκέψη είναι ο επιδιωκόμενος στόχος. Μια εναλλακτική, συνεργατική και βιωματική δράση, είναι ικανή να την ενεργοποιήσει; Οι οπτικοακουστικές τέχνες και οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να μετατρέψουν το φόβο για το άγνωστο και την αναβλητικότητα σε ενεργή δράση, όπου μαθητές και δάσκαλοι, καταρρίπτοντας στάσεις συμπεριφοράς και αναπαραστάσεις της πραγματικότητας, μαθαίνουν μαζί και διδάσκουν μαζί;
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Δημιουργική Σκέψη, Εκπαίδευση εκπαιδευτικών, Συνδιδασκαλία, Συνεκπαίδευση μεικτών ομάδων, Ειδική Εκπαίδευση, Συμπεριληπτική Εκπαίδευση, Ομαδο-συνεργατική μάθηση, Βιωματική - Επικοινωνιακή διδασκαλία, Ψηφιακές Τέχνες, Οπτικοακουστικές Τέχνες, Τεχνικές Κινούμενης Εικόνας, Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας, Οπτικοακουστική παιδεία, ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
238
Αριθμός σελίδων:
234
Ioanna_Giakoumatou_5436_MEd_ICT_in_Education_thesis_master_2017.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο