Απόψεις Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής για τη Χρήση Εναλλακτικής- Επαυξητικής Επικοινωνίας στα Ειδικά Σχολεία

Διπλωματική Εργασία uoadl:2287156 676 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Λογοθεραπεία - Συμβουλευτική
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-11-23
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Μπατζά Αμπέζα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
1. Tρίμμης Νικόλαος, Αναπληρωτής Καθηγητής, ΤΕΙ Πατρών
2.Μαγουλά Ευγενία, Επίκουρη Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Αθηνών
3. Γαλανάκη Ευαγγελία,Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Απόψεις Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής για τη Χρήση Εναλλακτικής- Επαυξητικής Επικοινωνίας στα Ειδικά Σχολεία
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Απόψεις Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής για τη Χρήση Εναλλακτικής- Επαυξητικής Επικοινωνίας στα Ειδικά Σχολεία
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και άλλων ειδικοτήτων που εργάζονται στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα για την χρήση εναλλακτικής και επαυξητικής επικοινωνίας στα Ειδικά Σχολεία. Συγκεκριμένα ελέγχει κατά πόσο οιίδιοι γνωρίζουν τις μεθόδους εναλλακτικής και επαυξητικής επικοινωνίας, εάν έχουν τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιούν στο χώρο εργασίας τουςκαι εάν κατά τηνδιάρκεια των σπουδών τουςείχαν την δυνατότητα να διδαχθούν αντίστοιχα μαθήματα.
H ερευνά πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου που χορηγήθηκε σε100 εκπαιδευτικούς και σε άλλες ειδικότητες που εργάζονται σεειδικά σχολεία.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων γνωρίζουν τις μεθόδους εναλλακτικής και επαυξητικής επικοινωνίας. Οι περισσότεροι ήταν θετικοί στη χρήση των μεθόδων αυτών και μάλιστα τις χρησιμοποιούσαν στο πρόγραμμα τους. Ανέφεραν όμως ότι στο χώρο εργασίας τους δεν τους παρέχονται οι κατάλληλες υποδομές και αυτό δυσκολεύει το έργο τους
Κύρια θεματική κατηγορία:
Ειδική Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Εναλλακτική-Επαυξητική Επικοινωνία, Απόψεις Εκπαιδευτικών, Ειδικά Σχολεία.
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
119
Αριθμός σελίδων:
135
ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.pdf - ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο