Διδασκαλία της Γεωγραφίας της ΣΤ' δημοτικού με εργαλεία ΤΠΕ και της εφαρμογής Layar Creator

Διπλωματική Εργασία uoadl:2703619 449 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-16
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Ηλίας Κότσιρας
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αγγελική Βουδούρη καθηγήτρια ΠΤΔΕ Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διδασκαλία της Γεωγραφίας της ΣΤ' δημοτικού με εργαλεία ΤΠΕ και της εφαρμογής Layar Creator
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διδασκαλία της Γεωγραφίας της ΣΤ' δημοτικού με εργαλεία ΤΠΕ και της εφαρμογής Layar Creator
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της δυνατότητας και της σπουδαιότητας της διδακτικής αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στο Δημοτικό και συγκεκριμένα στο μάθημα της Γεωγραφίας της Στ΄ τάξης. Η μελέτη ξεκινά με μία βιβλιογραφική ανασκόπηση της αξιοποίησης των τεχνολογικών μέσων στο δημοτικό, ως εκπαιδευτικά εργαλεία. Τονίζεται ιδιαίτερα η σημασία της αξιοποίησης διδακτικών σεναρίων για τη διδασκαλία του μαθήματος της Γεωγραφίας και συγκεκριμένα ο ρόλος της πλατφόρμας ανάπτυξης πλαισίου επαυξημένης πραγματικότητας Layar Creator για διδακτική χρήση. Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως ο μειωμένος χρόνος διδασκαλίας, η ελλιπής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθώς και η έλλειψη εποπτικών μέσων στις σχολικές μονάδες καθιστούν δυσχερή τη καθημερινή χρήση τεχνολογικών μέσων κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Γεωγραφίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
ΤΠΕ( τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας) , επαυξημένη πραγματικότητα, εκπαιδευτικό σενάριο, διαθεματική προσέγγιση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
54
Αριθμός σελίδων:
106
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Διπλωματική Κότσιρας Ηλίας pdf.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.