Η εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ σε μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Διπλωματική Εργασία uoadl:2738594 98 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Πληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-04-11
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Χρονόπουλος Παναγιώτης
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανάσιος Παπαδημητρίου, Οικονομολόγος, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ σε μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ σε μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις προτιμούν να αυξάνουν τα ποσοστό των επενδύσεων τους όσον αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ, πολλές φορές έναντι των παραδοσιακών μεθόδων διαφήμισης και προβολής που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια σύγχρονη πραγματικότητα για τις επιχειρήσεις, η οποία αν αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να αποφέρει πολύ σημαντικά και στοχευμένα αποτελέσματα, χάριν της αξιοποίησης των σύγχρονων τεχνολογιών.
Αντικείμενο αυτής της έρευνας είναι να μελετηθεί ο τρόπος αξιοποίησης του ψηφιακού μάρκετινγκ από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό χώρο και κυρίως στην ευρύτερη περιοχή του νομού Αττικής. Για τον σκοπό αυτό, εφαρμόστηκε η ποιοτική μέθοδος της μελέτης περίπτωσης και συγκεντρώθηκαν στοιχεία και πληροφορίες για τέσσερις εταιρείες κατόπιν διεξαγωγής συνεντεύξεων με τους ιδιοκτήτες αυτών. Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν παρουσιάζονται εκτενώς στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, ενώ η ανάλυσή τους οδήγησε στο να αναδειχθούν τέσσερα βασικά θέματα – πορίσματα τα οποία συνοψίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα σχεδιάζουν και υλοποιούν την στρατηγική τους όσον αφορά το διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Μάρκετινγκ, Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Κοινό Στόχευσης, Μέτρηση Διαδικτυακού Μάρκετινγκ
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
4
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
33
Αριθμός σελίδων:
62
ΔιπλωματικήΕργασία_ΠαναγιώτηςΧρονόπουλος.pdf (849 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο