Οπτικοακουστικές και έντυπες διαφημίσεις του συριζα κατά την διάρκεια των ετών 2009-2015 σε επίπεδο βουλευτικών εκλογών και ευρωεκλογών. μια συγκριτική επισκόπηση.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2768769 110 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτική Επικοινωνία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-06-12
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Χαρατσή Θεοφανή
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Νίκος Παπαναστασίου, Λέκτορας, Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Οπτικοακουστικές και έντυπες διαφημίσεις του συριζα κατά την διάρκεια των ετών 2009-2015 σε επίπεδο βουλευτικών εκλογών και ευρωεκλογών. μια συγκριτική επισκόπηση.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Οπτικοακουστικές και έντυπες διαφημίσεις του ΣΥΡΙΖΑ κατά την διάρκεια των ετών 2009-2015 σε επίπεδο βουλευτικών εκλογών και ευρωεκλογών. μια συγκριτική επισκόπηση.
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια συγκριτική επισκόπηση όσον αφορά στην εξέλιξη της πολιτικής διαφήμισης του ΣΥΡΙΖΑ από το έτος 2009 όταν ακόμη δεν θεωρούνταν ισχυρό πολιτικό κόμμα μέχρι και το 2015, όταν και τελικά κατάφερε να επικρατήσει στην πολιτική ζωή της χώρας. Έτσι, έχουμε την δυνατότητα να ερευνήσουμε όλα τα πολιτικά δεδομένα που οδήγησαν στην αλλαγή της χάραξης της πολιτικής διαφήμισης του κόμματος και να οδηγηθούμε σε κάποια ασφαλή συμπεράσματα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
ΣΥΡΙΖΑ, διαφήμιση, εκλογές, πολιτική επικοινωνία
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
64
Αριθμός σελίδων:
86

ΧΑΡΑΤΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.