Στρατηγική ανάλυση επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης Coffee Island

Διπλωματική Εργασία uoadl:2836920 417 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-12-04
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Τσουγκρή Όλγα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπουφούνου Παρασκευή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγική ανάλυση επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης Coffee Island
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγική ανάλυση επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης Coffee Island
Περίληψη:
Στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας, αποφάσισα , να πραγματοποιήσω μια ανάλυση σχετικά με την στρατηγική της εταιρείας COFFEE ISLAND η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά του καφέ.
Το πρώτο βήμα ήταν η ανάπτυξη μιας γενικής ανάλυσης της έννοιας της στρατηγικής της επιχείρησης και των βασικών αρχών που πρέπει να ακολουθεί, προκειμένου να είναι βιώσιμη και ανταγωνιστική.
Έπειτα, ακολουθεί μια γενική ανάλυση στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα με στατιστικά στοιχεία και συγκρίσεις των εταιρειών καφέ ,αλλά και ανάλυση του υποδείγματος των πέντε δυνάμεων του PORTER. Τέλος, παρουσιάζεται μια swot analysis της αγοράς.
Ακολουθεί παρουσίαση της εταιρείας και ιστορική αναδρομή. Γίνεται αναφορά στα φιλοσοφία της επιχείρησης , τα προϊόντα, την οργανωτική δομή και καινοτομία.
Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά ειδικότερα για την διαμόρφωση της στρατηγική της εταιρείας και αναλύεται μέσω της SWOT ανάλυσης το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας. Αναπτύσσεται η στρατηγική του FRANCHISE και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για τις δυο πλευρές. Προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα η στρατηγική της COFFEE ISLAND, αποφασίστηκε μια ανάπτυξη ερωτηματολογίου από την διεύθυνση της εταιρείας αλλά και τον franchisee.
Τέλος, για την ολοκλήρωση της εργασίας, αναπτύσσονται όλες οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε η εταιρεία να εφαρμόζει σωστά και επιτυχημένα το στρατηγικό της σχέδιο. Ακόμη, τι πρέπει να κάνει η εταιρεία προκειμένου να παραμένει ανταγωνιστική, αλλά και να συνεχίσει την κερδοφορία της εντός της ελληνικής αγοράς.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
ανάλυση, επιχείρηση, στρατηγική
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
29
Αριθμός σελίδων:
85
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΣΟΥΓΚΡΗ ΟΛΓΑ.pdf (13 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο