ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΧΩΝ ΦΩΝΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Διπλωματική Εργασία uoadl:2839082 376 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Λογοθεραπεία - Συμβουλευτική
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-01-16
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Ρουμελιώτη Ιωάννα-Στέλλα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Επιβλέπων Καθηγητής:
«Νικόλαος Τρίμμης»
«Αναπληρωτής Καθηγητής Παθολογίας Ομιλίας & Ακοολογίας στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Ελλάδας»

Συν-Επιβλεπων Καθηγητής:
«Γεώργιος Σιδερίδης»
«Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών »

Συν-Επιβλεπων Καθηγήτρια:
«Ευαγγελία Γαλανάκη »
«Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών »
Πρωτότυπος Τίτλος:
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΧΩΝ ΦΩΝΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΧΩΝ ΦΩΝΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Περίληψη:
Οι δάσκαλοι έχουν αυξημένη επικράτηση των φωνητικών διαταραχών πράγμα το οποίο ορισμένες φορές επηρεάζει την εργασία τους. Επίσης, αντιμετωπίζουν ορισμένα εμπόδια για την φροντίδα και αποκατάσταση των φωνητικών διαταραχών. Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης ήταν να διερευνηθούν μερικά από τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν για τη φροντίδα της φωνής τους.
Στην έρευνα συμμετείχαν 120 εκπαιδευτικοί Δημοτικής Εκπαίδευσης από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία του Δήμου Αθηναίων , Δήμου Πετρούπολης και Δήμου Περιστερίου. Κάθε άτομο συμπλήρωσε ένα ερωτηματολόγιο.
Αναφορικά με τις ενέργειες των εκπαιδευτικών για την Φροντίδα και την Προσωπική Υγιεινή της φωνής τους η συντριπτική πλειοψηφία των απάντησε ότι δεν έχει λάβει ποτέ επαγγελματική εκπαίδευση φωνής. Επίσης , όσον αφορά τις επιπτώσεις που έχουν οι διαταραχές φωνής στην εργασία τους προέκυψε ότι οι περίσσότεροι δεν απουσιάζουν και δεν κάνουν αλλαγές στο μάθημά τους. Παρόλα αυτά ένα σημαντικό ποσοστό των εκπαιδευτικών επηρεάζεται αρνητικά. Επίσης από την μελέτη προκύπτει ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι γνωρίζουν ότι υπάρχει διαθέσιμη θεραπεία που μπορεί να τους βοηθήσει, παρόλα αυτά οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν ξέρουν αν η εκπαίδευση από τον θεραπευτή τους κάλυψε και ένα μικρό ποσοστό απάντησε αρνητικά. Τέλος, αναφορικά με την άποψη τους ως προς τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν 40,8% δηλώνουν ότι η ασφάλειά τους δεν θα κάλυπτε τα έξοδα. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί (70,0%) συμφωνούν ότι τα προβλήματα φωνής και/ή η βραχνάδα είναι ένα φυσιολογικό μέρος της διδασκαλίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
Λέξεις – Κλειδιά: Δάσκαλοι, Βραχνάδα, Φραγμοί στην περίθαλψη
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
110
Αριθμός σελίδων:
205
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΕΡΓΑΣΙΑ_ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ_v3.1 (Roumeliwti Ioanna) (1).docx
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.