Η διδασκαλία της βυζαντινής τέχνης στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου με την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2860317 365 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-02-12
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Σιλιβέστρου-Βιλτσίου Τζωρτζέτα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βουδούρη Αγγελική, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής.
Μπαραλής Γεώργιος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής.
Κουτρομάνος Γεώργιος, Επίκουρος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η διδασκαλία της βυζαντινής τέχνης στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου με την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η διδασκαλία της βυζαντινής τέχνης στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου με την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
Περίληψη:
Η διπλωματική εργασία εξετάζει την έννοια της βυζαντινής τέχνης ώστε ο μαθητής να την προσεγγίζει με τη λογική, το συναίσθημα και τη φαντασία του - καθώς και τις προϋποθέσεις για τη διδασκαλία της στο διδακτικό αντικείμενο της Ιστορίας στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου.
Επιπλέον στόχοι της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση των κυριότερων θεωρητικών προσεγγίσεων για τη βυζαντινή τέχνη, οι τρόποι εισαγωγής των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, τα παιδαγωγικά οφέλη από την ένταξή τους στην εκπαίδευση και τέλος η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου με τη χρήση των Τ.Π.Ε. μέσα από το οποίο επιχειρείται να διδαχτεί η βυζαντινή τέχνη και η εξαγωγή προτάσεων.
Τέλος, ο ουσιαστικός σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να καταδείξει πως μέσω της διδασκαλίας της βυζαντινής τέχνης οι μαθητές θα είναι ικανοί να κατανοήσουν και να εξηγήσουν το παρελθόν, να αναγνωρίσουν την αξία της Ιστορίας και να μάθουν να σκέπτονται δημιουργικά και κριτικά αξιοποιώντας τόσο τη λογική, όσο και τη φαντασία τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Ιστορία, βυζαντινή τέχνη, παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε., εκπαιδευτικό σενάριο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
212
Αριθμός σελίδων:
134
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ.pdf
5 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.