Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής ΕκπαίδευσηςΚατεύθυνση Σχολική Συμβουλευτική και ΚαθοδήγησηΒιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-03-19
Συγγραφέας:
Στρίκου Χρυσούλα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπαμπάλης Θωμάς, Καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Βρεττός Ιωάννης, Ομότιμος Καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Τσώλη Κωνσταντίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΣΙΜΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΣΙΜΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να συγκρίνει μαθητές τυπικής ανάπτυξης με μαθητές με
ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και με τις
αντιλήψεις τους για την επιθετικότητα. Στην έρευνα συμμετείχαν 140 μαθητές, οι οποίοι (70 σε
κάθε ομάδα) συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο βιωμάτων με τους συνομηλίκους και το
ερωτηματολόγιο των στάσεων και των πεποιθήσεών τους για την επιθετικότητα. Η στατιστική
ανάλυση έδειξε πως τα παιδιά με τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες γίνονται με στατιστικά
σημαντική διαφορά τόσο θύτες, όσο και θύματα σε σχέση με τα παιδιά της τυπικής ανάπτυξης.
Επίσης, οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες θεωρούν πως η επιθετικότητα είναι
δικαιολογημένη με στατιστικά σημαντική διαφορά σε σχέση με τα παιδιά της τυπικής
ανάπτυξης. Τέλος, τα αγόρια γίνονται θύτες με στατιστικά σημαντική διαφορά σε σχέση με τα
κορίτσια, καθώς επίσης θεωρούν πως η επιθετικότητα έχει οφέλη.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Σχολικός εκφοβισμός, επιθετικότητα, μαθητές τυπικής ανάπτυξης, μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
116
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
Final_Διπλωματική Εργασία_Στρίκου Χρύσα.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.