«Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην διαμόρφωση άποψης των καταναλωτών: οι περιπτώσεις του Facebook και του Instagram»

Διπλωματική Εργασία uoadl:2876181 270 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτική Επικοινωνία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-06-18
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Καρακώστα Αθηνά
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρίνα Ρήγου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε., ΕΚΠΑ
Αικατερίνη Σταυριανέα, Επίκουρος Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε., ΕΚΠΑ
Αντώνης Αρμενάκης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε., ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
«Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην διαμόρφωση άποψης των καταναλωτών: οι περιπτώσεις του Facebook και του Instagram»
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
The influence of social media on the consumers' behavior: Facebook and Instagram cases
Περίληψη:
Το διαδίκτυο χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σε όλο τον κόσμο. Μοιάζει σαν ένα παγκόσμιο ηλεκτρονικό χωριό, οι κάτοικοι του οποίου ανεξάρτητα από υπηκοότητα, ηλικία, θρήσκευμα και χρώμα μοιράζονται και ανταλλάσσουν ελεύθερα πληροφορίες και απόψεις πέρα από γεωγραφικά σύνορα. Το διαδίκτυο οδήγησε στη δημιουργία διαφόρων εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αξιοποιήθηκαν και για διαφημιστικούς σκοπούς. Το ζήτημα της επιρροής αυτών των μέσων και ειδικότερα του Facebook και του Instagram στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πολιτών αποτελεί το αντικείμενο της εργασίας μας. Συγκεκριμένα, εξετάστηκαν οι τρόποι με τους οποίους τα δύο πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook & Instagram) μπορούν να επιδράσουν, και σε ποιο βαθμό, στις αποφάσεις των καταναλωτών να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Τα μέσα αυτά προσφέρουν πληροφορίες για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες και επιτρέπουν την επέκταση της πληροφόρησης από στόμα σε στόμα (electronic Word Of Mouth), καθώς βασικό χαρακτηριστικό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η εμπιστοσύνη μεταξύ των μελών της κοινότητας των χρηστών. Η χρήση των νέων αυτών μέσων επιτρέπει τη διαδραστικότητα και είναι εξαιρετικά δημοφιλής στις νεότερες ηλικίες, ιδιαίτερα μάλιστα η χρήση του Instagram. Η δυνατότητα που δίνεται στις εταιρείες να εμφανίσουν το εταιρικό τους προφίλ στο ευρύτερο κοινό και το σύστημα Power Editor διευκολύνει τις εταιρείες να προωθήσουν τα προϊόντα τους και μάλιστα χωρίς χρέωση. Επιπλέον, η δυνατότητα θετικής ή αρνητικής αντίδρασης των χρηστών στο διαφημιστικό μήνυμα αποτελεί μια ενδιαφέρουσα εμπειρία για τους νέους, καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να εκφράσουν την άποψή τους άμεσα και χωρίς κόστος. Τα περιθώρια ανάπτυξης αυτών των μέσων για διαφημιστικούς σκοπούς και συνεπώς για τον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών φαίνεται να είναι απεριόριστα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταναλωτική συμπεριφορά, Facebook, Instagram
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
121
Αριθμός σελίδων:
100
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Thesis_Karakosta_final.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.