«Η χρήση των έξυπνων φορετών γυαλιών στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση τους από μαθητές και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

Διπλωματική Εργασία uoadl:2896314 509 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-01-31
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Μαυραγάνης Βασίλειος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βουδούρη Αγγελική, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
«Η χρήση των έξυπνων φορετών γυαλιών στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση τους από μαθητές και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
«Η χρήση των έξυπνων φορετών γυαλιών στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση τους από μαθητές και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»
Περίληψη:
Είναι γεγονός, ότι οι φορετές τεχνολογίες αποτελούν μια ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας, που αρχίζουν να κατακλύζουν τη καθημερινή μας ζωή. Οι δυνατότητές τους όμως δεν σταματάνε μόνο στη βελτίωση της καθημερινότητας των ατόμων που τα χρησιμοποιούν, αλλά επεκτείνονται και στην εφαρμογή τους σε σχολικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
Βασικό αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας, είναι η χρήση των έξυπνων γυαλιών στην εκπαίδευση, με βασικό άξονα την μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν τη χρήση τους από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Επιπλέον, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης εξετάστηκαν έρευνες που αφορούν την εκπαιδευτική χρήση των φορετών τεχνολογιών σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και την ειδική αγωγή.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές ωφελήθηκαν από τη προσθήκη των έξυπνων γυαλιών στην διδασκαλία τους. Δυνατότητες όπως η εικονική περιήγηση, η άμεση αναζήτηση πληροφοριών και η διαφοροποίηση της διδασκαλίας οδήγησαν σε αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών και βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Από την άλλη πλευρά, το υψηλό κόστος και η κακή προσαρμογή των γυαλιών στους μαθητές αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες χρήσης τους.
Συμπερασματικά, η πρωτοπόρα αυτή παρέμβαση έκανε τους μαθητές να αποκτήσουν ενδιαφέρον για το μάθημα και έδωσε στους εκπαιδευτικούς ένα χρήσιμο εργαλείο ώστε να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του μαθήματος τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Έξυπνα γυαλιά, φορετή τεχνολογία, πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
133
Αριθμός σελίδων:
156
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ_Α.Μ. 217365.pdf
3 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.