DaF – Unterricht in Griechenland. Methodologische Dimensionen für die Lehrer des zukünftigen Griechenlands.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2918473 165 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-07-07
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Πολύμερος Κωνσταντίνος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δάφνη Βηδενμάιερ, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, ΕΚΠΑ

Μπαλάση Ευδοκία, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, ΕΚΠΑ

Τσόκογλου Αγγελική, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
DaF – Unterricht in Griechenland. Methodologische Dimensionen für die Lehrer des zukünftigen Griechenlands.
Γλώσσες εργασίας:
Γερμανικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μάθημα "γερμανικά ως ξένη γλώσσα" στην Ελλάδα. Μεθοδολογικές διαστάσεις για τον δάσκαλο της μελλοντικής Ελλάδας.
Περίληψη:
Στο παρόν πόνημα παρουσιάζονται σύντομα οι θεωρίες μάθησης και δίδεται έμφαση στον ιντεραξιονισμό. Μελετώνται επίσης οι κοινωνικές και διδακτικές ανάγκες, όπως και η προβολή τους πάνω στις διδακτικές κατευθύνσεις.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Ιντεραξιονισμός, διδακτική παράδοση της Ελλάδας
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
74
Αριθμός σελίδων:
81
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

DaF_Unterricht_in_Griechenland.Methodologische_Dimensionen_fuer_den_Lehrer_des_zukuenftigen_Griechenlands.pdf
785 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.