Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών και Γονέων Μαθητών με Νοητική Υστέρηση και Αυτισμό σχετικά με την Αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ και Β’ Αθήνας

Διπλωματική Εργασία uoadl:2919963 173 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικές Διαχείρισης Καταστροφών και Κρίσεων στους Διοικητικούς και Αναπτυξιακούς Τομείς
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-07-18
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Κολιζέρα Κωνσταντίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κούρου Ασημίνα
Δρ. Γεωλόγος, Προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαίδευσης - Ενημέρωσης του Ο.Α.Σ.Π.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών και Γονέων Μαθητών με Νοητική Υστέρηση και Αυτισμό σχετικά με την Αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ και Β’ Αθήνας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών και Γονέων Μαθητών με Νοητική Υστέρηση και Αυτισμό σχετικά με την Αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ και Β’ Αθήνας
Περίληψη:
Περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια παιδιά με αναπηρίες σε όλο τον κόσμο επηρεάζονται από φυσικές καταστροφές κάθε χρόνο. Αυτός ο σημαντικός αριθμός υπογραμμίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο την ευπάθεια αυτών των παιδιών όταν έρχονται αντιμέτωπα με τους φυσικούς κινδύνους, καθώς τις περισσότερες φορές είναι ανήμπορα να εξυπηρετήσουν τον εαυτό τους ή να οργανωθούν μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά εκείνη την κρίσιμη ώρα. Αυτή η πραγματικότητα συχνά δεν τυγχάνει της βαρύτητας που της αντιστοιχεί από την πολιτεία, ενώ και η έρευνα που έχει γίνει έως τώρα στο συγκεκριμένο ζήτημα αξιολογείται ως φτωχή.

Με την παρούσα εργασία θα διερευνηθούν, με τη μέθοδο της ποσοτικής ανάλυσης με χρήση ερωτηματολογίου, οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Α’ και Β’ Αθήνας και των γονέων παιδιών με νοητική υστέρηση και αυτισμό σχετικά με τις φυσικές καταστροφές και τα αποτελέσματα θα συγκριθούν με τα ευρήματα της υπάρχουσας βιβλιογραφίας. Στόχος της έρευνας αυτής είναι η ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τις φυσικές καταστροφές και η βελτίωση της ετοιμότητας των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών. Στο πλαίσιο της εργασίας θα παρουσιαστούν και προτάσεις σχετικά με τη μείωση του κινδύνου καταστροφών που θα μπορούν να υιοθετηθούν από την Πολιτεία ή από το σχολικό περιβάλλον
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
παιδιά με αναπηρίες, φυσικές καταστροφές, ετοιμότητα, αντιμετώπιση κινδύνων, σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
4
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
157
Αριθμός σελίδων:
208
Μεταπτυχιακή_Διπλωματική_Εργασία_ΚΟΛΙΖΕΡΑ_ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ _18091.pdf (7 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο