Tο Instagram ως μέσο διαμόρφωσης της σύγχρονης οπτικής κουλτούρας: μία συγκριτική έρευνα των επαγγελματικών προφίλ μόδας και των Ελλήνων χτήστων.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2922185 215 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-09-09
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Μπεσλεμέ Ευαγγελία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αικατερίνη N. Σταυριανέα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Tο Instagram ως μέσο διαμόρφωσης της σύγχρονης οπτικής κουλτούρας: μία συγκριτική έρευνα των επαγγελματικών προφίλ μόδας και των Ελλήνων χτήστων.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Tο Instagram ως μέσο διαμόρφωσης της σύγχρονης οπτικής κουλτούρας: μία συγκριτική έρευνα των επαγγελματικών προφίλ μόδας και των Ελλήνων χτήστων.
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την επίδραση του Instagram στην
σύγχρονη οπτική κουλτούρα. Μέσω της βιβλιογραφική επισκόπησης εξετάζονται οι
έννοιες της οπτικής κουλτούρας και της οπτικής επικοινωνίας, καθώς και η ανάδειξη
και η κυριαρχία του Instagram- ένα αμιγώς οπτικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Στα
πλαίσια της εργασίας πραγματοποιούνται δύο έρευνες ώστε να ερευνηθεί η επίδραση
του Instagram στην σύγχρονη οπτική κουλτούρα μέσα από δύο πτυχές: τα
επαγγελματικά προφίλ μόδας και τα μη επαγγελματικά προφίλ των χρηστών της
εφαρμογής. Η πρώτη έρευνα αποτελεί την ανάλυση δεδομένων των έξι κορυφαίων
προφίλ εταιρειών μόδας σε ακόλουθους στο Instagram. Η δεύτερη έρευνα, διεξήχθη
μέσω ερωτηματολογίου και εξετάζει την επίδραση του Instagram στην οπτική
κουλτούρα των Ελλήνων χρηστών, καθώς και την επίδραση της εφαρμογής στις
καταναλωτικές τους συνήθειες. Τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από την
ανάλυση και την σύγκριση των αποτελεσμάτων των δύο ερευνών, την παρουσίαση
των συμπερασμάτων και των προτάσεων για περαιτέρω έρευνα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
οπτική κουλτούρα, οπτική επικοινωνία, Instagram, αισθητική, engagement, μάρκετινγκ, εικόνα, φίλτρα
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
18
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
96
Αριθμός σελίδων:
254
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Διπλωματική Εργασία Μπεσλεμέ Εύα.pdf
6 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.