Marketing 3.0 and Market Orientation: Analysis of the Greek Mobile Telecom Market

Διπλωματική Εργασία uoadl:2924322 193 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Πληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-10-10
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Gebremichael Michael
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παπαδημητρίου Αθανάσιος

Επιστημονικός Συνεργάτης ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Marketing 3.0 and Market Orientation: Analysis of the Greek Mobile Telecom Market
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Marketing 3.0 and Market Orientation: Analysis of the Greek Mobile Telecom Market
Περίληψη:
Σε αυτή τη διπλωματική εργασία, μελετούμε τον προσανατολισμό της ελληνικής
τηλεπικοινωνιακής αγοράς κινητής τηλεφωνίας στην αγορά και στις αρχές του Marketing
3.0. Η επιστημονική κοινότητα τις τελευταίες δεκαετίες έχει δώσει έμφαση στην
ανάπτυξη έρευνας για το Marketing Orientation (M.O.) ή αλλιώς Market Orientation. Το
Market Orientation λειτουργεί όπως φαίνεται και σε προγενέστερες έρευνες ως εργαλείο
για την διαφοροποίηση, την επίτευξη υψηλής αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας
στην επιχείρηση και είναι εξαιρετικά σημαντικό ειδικά σήμερα. Έπειτα από μια σύντομη
αναφορά στην εξέλιξη του Marketing και του Marketing Orientation μέχρι σήμερα (από
το Marketing 1.0 στο marketing 3.0) αλλά και της στρατηγικής του σημασίας για την
επιχείρηση, επικεντρωνόμαστε στο ερευνητικό μέρος της εργασίας μας που αφορά τη
μέτρηση του Market Orientation των ελληνικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στην
κινητή τηλεπικοινωνιακή αγορά, λαμβάνοντας υπ’ όψιν όμως για πρώτη φορά και
κριτήρια που αντιπροσωπεύουν τις αρχές του Marketing 3.0. Για το σκοπό αυτό
χρησιμοποιήσαμε ήδη υπάρχοντα εργαλεία μέτρησης του Market Orientation
εμπλουτίζοντας τα με στοιχεία του Marketing 3.0. δημιουργώντας έτσι μια νέα κλίμακα
που θα είναι σε θέση να μετρήσει αυτό που ονομάσαμε Market Orientation 3.0. Έχοντας
υπολογίσει τους απαραίτητους δείκτες που αφορούν τη μέτρηση του Market Orientation
για τη συγκεκριμένη αγορά, μας δόθηκε η ευκαιρία να αποτυπώσουμε την ανταπόκριση
των ελληνικών εταιριών στις αρχές του Marketing 3.0 και να συσχετίσουμε τον
προσανατολισμό στην αγορά με δείκτες όπως η κερδοφορία ή η καινοτομία και να
εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Προσανατολισμός στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά, Marketing 3.0
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
61
Αριθμός σελίδων:
77
Gebremichael_ErgasiaF.pdf (773 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο