Συγκριτική αποτύπωση εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προτάσεων για το HIV/AIDS

Διπλωματική Εργασία uoadl:2929650 90 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-01-22
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Βελέντζα Μαργαρίτα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ευαγγελία Μαυρικάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Συγκριτική αποτύπωση εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προτάσεων για το HIV/AIDS
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Συγκριτική αποτύπωση εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προτάσεων για το HIV/AIDS
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία διερευνά τις διαφορές στις γνώσεις και τις στάσεις που είχαμε στο παρελθόν και σήμερα σχετικά με τον ιό HIV και το AIDS, αλλά και πώς αυτές οι διαφορές αποτυπώνονται σε εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων εκπαιδευτικά προγράμματα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιείται η Κριτική Ανάλυση Λόγου ή οποία αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι διάφορες γλωσσικές επιλογές επηρεάζουν κοινωνικές πρακτικές, κοινωνικές σχέσεις, στάσεις, αλλά και πώς διαμορφώνουν την ίδια τη γνώση. Από τη σύγκριση των εκπαιδευτικών υλικών προκύπτει ότι η πιο σύγχρονη παρέμβαση χρησιμοποιεί τον λόγο με τέτοιο τρόπο ώστε να προάγει αφενός πιο υπεύθυνες συμπεριφορές για τον περιορισμό της εξάπλωσης του HIV, αφετέρου να καταρρίψει στερεότυπα που συνδέονται με τον HIV και το AIDS αλλά και με τα άτομα που είναι οροθετικά.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
HIV/AIDS, Σεξουαλική Αγωγή, στερεότυπα/προκαταλήψεις, Κριτική Ανάλυση Λόγου, Αγωγή Υγείας, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Κέντρο Ζωής, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
29
Αριθμός σελίδων:
62
Δ.Ε. ΒΕΛΕΝΤΖΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο