Διερεύνηση αξιοποίησης εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην εργασία των μαθητών στo πεδίο

Διπλωματική Εργασία uoadl:2936827 118 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-02-24
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Ανδρικοπούλου Αναστασία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Eυαγγελία Παυλάτου (επιβλ.), Καθηγήτρια, Τμήμα Χημικών Μηχανικών, ΕΜΠ
Εμμανουήλ Δασενάκης, Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κωνσταντίνος Μεθενίτης, Αν. Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διερεύνηση αξιοποίησης εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην εργασία των μαθητών στo πεδίο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διερεύνηση αξιοποίησης εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην εργασία των μαθητών στο πεδίο
Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια η μάθηση που υποστηρίζεται από "έξυπνες" κινητές συσκευές αποτελεί μια από τις σημαντικότερες τάσεις στην εκπαίδευση. Αξιοποιώντας τις τεχνολογικές δυνατότητες που προσφέρουν, όπως οι εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (AR), ερευνητές και εκπαιδευτικοί ερευνούν την χρήση τους στο σχεδιασμό καινοτόμων δραστηριοτήτων σε διάφορους τομείς στην εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένης και της ΠΕ/ΕΑΑ. Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την διερεύνηση της αξιοποίησης της επαυξημένης πραγματικότητας ως υποστηρικτικό υλικό των μαθητών κατά την εργασία τους στο πεδίο. Μέσα από την βιβλιογραφία και την παρουσίαση χαρακτηριστικών παραδειγμάτων ανάλογων εφαρμογών, επιχειρείται η ανάδειξη των δυνατοτήτων που προκύπτουν με σκοπό τη διαμόρφωσης ενός περιβάλλοντος επαυξημένης πραγματικότητας με κατάλληλο ψηφιακό περιεχόμενο στο πλαίσιο της ΠΕ/ΕΑΑ. Σε αυτή την κατεύθυνση, παρουσιάζεται το παράδειγμα του σχεδιασμού μιας εφαρμογής στο πεδίο με την χρήση της πλατφόρμας metaverse για την προώθηση του διαλόγου και της μελλοντικής έρευνας για τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών εφαρμογών που αξιοποιούν τις δυνατότητες της AR.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
1.επαυξημένη πραγματικότητα 2.περιβαλλοντική εκπαίδευση 3.εκπαίδευση εκτός των τειχών 4.εργασία στο πεδίο
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
7
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
82
Αριθμός σελίδων:
134
Andrikopoulou Anastasia Dissertation.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο