Η Διαχείριση της Πανδημίας του COVID-19 στις Σχολικές Μονάδες του Πειραιά. Εμπειρίες και Διδάγματα από την Αξιοποίηση της Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας

Διπλωματική Εργασία uoadl:2940309 113 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικές Διαχείρισης Καταστροφών και Κρίσεων στους Διοικητικούς και Αναπτυξιακούς Τομείς
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-03-29
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Αλεξίου Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ασημίνα Κούρου Δρ Γεωλόγος, Αν. Προϊσταμένη
Διεύθυνση Κοινωνικής Αντισεισμικής Άμυνας του ΟΑΣΠ
Δρ. Ντρίνια Χ.,
Αναπλ. Καθηγήτρια ΕΚΠΑ
Δρ. Αντωναράκου Α.,
Επίκουρη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ
Δρ. Αντωνίου B.
ΕΔΙΠ ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Διαχείριση της Πανδημίας του COVID-19 στις Σχολικές Μονάδες του Πειραιά. Εμπειρίες και Διδάγματα από την Αξιοποίηση της Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η Διαχείριση της Πανδημίας του COVID-19 στις Σχολικές Μονάδες του Πειραιά. Εμπειρίες και Διδάγματα από την Αξιοποίηση της Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας
Περίληψη:
Περίληψη
Οι κίνδυνοι και οι κρίσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Οι πανδημίες και τα επιδημικά φαινόμενα συνιστούν μορφές κρίσεων, που απειλούν σε παγκόσμια κλίμακα το σύνολο του πληθυσμού, ενώ η διαχείρισή τους απαιτεί συντονισμό, εγρήγορση και καθολική συναίνεση. Μία από τις πιο καταστροφικές και ραγδαία εξελισσόμενες πανδημίες του 21ου αιώνα που έπληξαν απροσδόκητα την ανθρωπότητα είναι ο ιός COVID-19, που έφερε εκατομμύρια ανθρώπους, παγκοσμίως, αντιμέτωπους με πρωτόγνωρες καταστάσεις γεμάτες δυσκολίες και προκλήσεις. Ένας από τους τομείς που επηρεάστηκε σημαντικά από την κρίση της πανδημίας είναι η εκπαίδευση, η οποία βίωσε την αναστολή της λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών και ζήτησε άμεσα τρόπους προσαρμογής και εξοικείωσης με τα νέα δεδομένα, αξιοποιώντας την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στην εργασία γίνεται αρχικά εννοιολογική προσέγγιση βασικών όρων και εν συνεχεία αναλύονται οι μορφές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ενώ επιχειρείται να σκιαγραφηθεί η διαδικασία μετασχηματισμού της σχολικής καθημερινότητας και να αποτιμηθεί η αξιοποίηση της σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας στις σχολικές μονάδες του Πειραιά. Στο πλαίσιο της έρευνας διερευνώνται τα χαρακτηριστικά, οι δυνατότητες, ο σχεδιασμός, η προσβασιμότητα, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν από μαθητές και εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων του Πειραιά. Στη συνέχεια ακολουθεί επεξεργασία και ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν και εν κατακλείδι προκύπτουν συμπεράσματα και προτάσεις σχετικά με τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Λέξεις κλειδιά: Πανδημία, COVID-19, Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Σχολεία, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Πειραιάς
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
81
Αριθμός σελίδων:
115
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΕΛΕΝΗ ΑΛΕΞΙΟΥ.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο