Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού (τύπου drill and practice) σε Διαπολιτισμικό Περιβάλλον

Διπλωματική Εργασία uoadl:2943273 106 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-04-16
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Τασινοπούλου Παναγιώτα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μιχάλης Αθανάσιος, Επίκουρος καθηγητής, Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΦΠΨ ΕΚΠΑ
Παρθένης Χρήστος, Επίκουρος καθηγητής, Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΦΠΨ ΕΚΠΑ
Βέρδης Αθανάσιος, Επίκουρος καθηγητής, Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΦΠΨ ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού (τύπου drill and practice) σε Διαπολιτισμικό Περιβάλλον
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού (τύπου drill and practice) σε Διαπολιτισμικό Περιβάλλον
Περίληψη:
Η παρούσα ερευνητική εργασία, που διεξάγεται στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος με θέμα «Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού (τύπου drill and practice) σε διαπολιτισμικό περιβάλλον», έχει σκοπό να αξιολογήσει τα διαθέσιμα εκπαιδευτικά λογισμικά και το κατά πόσο η χρήση τους βοηθάει τους μαθητές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Επίσης, πέρα από την διαπολιτισμική εκπαίδευση, το σημαντικότερο κομμάτι είναι τα ψηφιακά εκπαιδευτικά λογισμικά και το πόσο βοηθητικά ή όχι είναι για τους μαθητές, αλλά και την δουλειά των εκπαιδευτικούς αντίστοιχα, ανεξάρτητα από την καταγωγή και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών. Για τις ανάγκες της έρευνας μου, αποφάσισα να πάρω συνεντεύξεις από διάφορους εκπαιδευτικούς της χώρας, έτσι ώστε να μάθω από αυτούς την επιρροή των λογισμικών πάνω στους μαθητές, αλλά και το κατά πόσο οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν αυτά τα λογισμικά και αν πιστεύουν ότι είναι θετική εξέλιξη για την εκπαίδευση στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα ήταν στη συντριπτική τους πλειοψηφία θετικά ως προς την χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών, αλλά εκφράστηκαν και κάποιοι φόβοι και κάποια πιθανά αρνητικά στοιχεία τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαιδευτικό λογισμικό, διαπολιτισμική εκπαίδευση, ψηφιακό λογισμικό
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
30
Αριθμός σελίδων:
89
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού (τύπoυ drill and practice) σε Διαπολιτισμικό Περιβάλλον.pdf
550 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.