Γυναικεία επιχειρηματικότητα στο ψηφιακό περιβάλλον: Η χρήση του Instagram στη δημιουργία προσωπικού brand

Διπλωματική Εργασία uoadl:2943650 100 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-04-26
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Μπεζιριάνογλου Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αικατερίνη Σταυριανέα, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Γυναικεία επιχειρηματικότητα στο ψηφιακό περιβάλλον: Η χρήση του Instagram στη δημιουργία προσωπικού brand
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Women entrepreneurship in the digital environment: The use of Instagram in creating a personal brand
Περίληψη:
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που τα άτομα επικοινωνούν, ενημερώνονται, ψυχαγωγούνται, καταναλώνουν και επιχειρούν. Η εργαλειοποίηση της πλατφόρμας Instagram, μία από τις κορυφαίες εφαρμογές social media του 21ου αιώνα, προσφέρει νέες επιχειρηματικές δυνατότητες για τις γυναίκες, ενθαρρύνοντας μέσα από τη φιλοσοφία του τη δημιουργία προσωπικού brand. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών του Instagram, την επιρροή των influencers στις αγοραστικές τους προθέσεις και την παροχή επιπλέον κινήτρων στις γυναίκες για τη δημιουργία μιας νέας επιχείρησης. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με συνεντεύξεις, πέντε γυναικών που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στην πλατφόρμα Instagram. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, αποτελούμενο από 26 ερωτήσεις. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 261 άτομα που διαθέτουν λογαριασμό στο Instagram. Διαπιστώθηκε ότι το Instagram χρησιμοποιείται ευρέως από γυναίκες επιχειρηματίες στη δημιουργία προσωπικού brand αφού η προσέγγιση του ακροατηρίου είναι πιο άμεση και εύκολη, η δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μεταφράζεται σε περισσότερα “follows”, που ισοδυναμούν με νέες συνεργασίες προώθησης εταιρειών και προϊόντων και επιπλέον εισόδημα. Αν και οι καταναλωτικές συνήθειες των χρηστών επηρεάζονται σε μικρό βαθμό από τους influencers, σταδιακά χτίζεται ένα πιστό κοινό, πρόθυμο να στηρίξει την νέα επιχειρηματική δραστηριότητα της γυναίκας που το εμπνέει και ταυτίζεται μαζί της.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Instagram, self-branding, γυναικεία επιχειρηματικότητα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, influencers
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
63
Αριθμός σελίδων:
103
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΕΝΗ ΜΠΕΖΙΡΙΑΝΟΓΛΟΥ.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.