Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας βασισμένη στην τοποθεσία για την εξοικονόμηση ενέργειας σε χώρο γύρω από το σχολείο για παιδιά δημοτικού.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2956527 96 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-07-15
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Στάικου Κλεοπάτρα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βουδούρη Αγγελική Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε Ε.Κ.Π.Α
Κουτρομάνος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε Ε.Κ.Π.Α
Μπαραλής Γεώργιος Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε Ε.Κ.Π.Α
Πρωτότυπος Τίτλος:
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας βασισμένη στην τοποθεσία για την εξοικονόμηση ενέργειας σε χώρο γύρω από το σχολείο για παιδιά δημοτικού.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας βασισμένη στην τοποθεσία για την εξοικονόμηση ενέργειας σε χώρο γύρω από το σχολείο για παιδιά δημοτικού.
Περίληψη:
Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (Ε.Π.) παρότι είναι μια νέα και αναδυόμενη μορφή ψηφιακής απεικόνισης, έχει συμβάλλει σε αρκετούς τομείς της τεχνολογίας αλλά και της εκπαίδευσης.
Στην παρούσα εργασία αναλύθηκε η έννοια και τα είδη της Ε.Π., αλλά και η αξιοποίηση της στη μαθησιακή διαδικασία. Ακόμα, ερευνήθηκε η συμβολή της Ε.Π. στην ενεργή συμμετοχή των μαθητών κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και ακολούθησε δημιουργία εφαρμογής Ε.Π. για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Για τη συλλογή και μελέτη των δεδομένων πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα μέσα από τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου με ερωτήσεις κλειστού σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τέλος, παρατέθηκαν τα συμπεράσματα από την προσπάθεια του ερευνητή να ενσωματώσει την Ε.Π. στη μαθησιακή διαδικασία και ορίστηκαν προτάσεις για περαιτέρω διερεύνηση και μελέτη όσον αφορά το πεδίο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της Ε.Π.. Η ανάλυση των στοιχείων αναδεικνύει ότι οι εκπαιδευτικοί είναι θετικοί στη χρησιμοποίηση και αξιοποίηση της Ε.Π..
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Επαυξημένη Πραγματικότητα, φορητές ηλεκτρονικές συσκευές, Φυσικές Επιστήμες, Εξοικονόμηση Ενέργειας
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
69
Αριθμός σελίδων:
93
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Staikou Kleopatra Master.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.