Αξία επωνυμίας – Brand Equity. Πως μπορούν οι σύγχρονοι μάνατζερ να υιοθετήσουν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές και brand management, για να το κατακτήσουν

Διπλωματική Εργασία uoadl:2957330 71 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-07-19
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Ζηκάκης Κυριάκος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δεσλή Ευαγγελία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, desli@econ.auth.gr
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αξία επωνυμίας – Brand Equity. Πως μπορούν οι σύγχρονοι μάνατζερ να υιοθετήσουν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές και brand management, για να το κατακτήσουν
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αξία επωνυμίας – Brand Equity. Πως μπορούν οι σύγχρονοι μάνατζερ να υιοθετήσουν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές και brand management, για να το κατακτήσουν
Περίληψη:
Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό́ εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης και της διαχείρισης του brand equity αυξήθηκε ραγδαία σε επαγγελματικό́ και ακαδημαϊκό́ επίπεδο. Οι διαστάσεις που συμβάλουν και επηρεάζουν το brand equity αποτελούν ένα επίμαχο ζήτημα για τον επιστημονικό́ κόσμο του μάνατζμεντ καθώς οι απόψεις αναφορικά́ με την μέτρηση και τις εκφάνσεις του ποικίλουν.
Οι περισσότερες διατυπωμένες μέθοδοι μέτρησης που έχουν προταθεί́ βασίζονται στον ορισμό́ ότι το brand equity αποτελεί́ την προστιθεμένη αξία όπου μια μάρκα προσδίδει σε ένα δεδομένο προϊόν. Οι δύο σημαντικότεροι μελετητές την αξίας της μάρκας είναι οι Aaker και Keller. Επί του παρόντος, δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος, κοινώς αποδεκτός, τρόπος μέτρησης του brand equity καθώς οι απόψεις διίστανται σχετικά́ με τον αριθμό́ και την φύση των διαστάσεων του.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, έπειτα από́ μια ανασκόπηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας θα παρουσιαστεί η μελέτη περιπτώσεις της Amstel, προσπαθώντας να αναλύσουμε τον ρόλο των μάνατζερ στην επιτυχία ενός προϊόντος μέσα από την υιοθέτηση των κατάλληλων στρατηγικών του brand management. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας, είναι αρχικά να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα επηρεάζει την καταναλωτική́ συμπεριφορά και έπειτα να παρουσιάσει το πως μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει και να διαχειριστεί μια μάρκα με τέτοια αξία ικανή́ να επηρεάζει τις αποφάσεις των καταναλωτών.
Τέλος, θα εξαχθούν συμπεράσματα καθώς και προτάσεις για τις βέλτιστες τεχνικές που οι σύγχρονοι μάνατζερ θα πρέπει να υιοθετήσουν για τη μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία του οργανισμού που ανήκουν .
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
μάρκα, αξία, μάνατζερ, στρατηγική, μάνατζμεντ
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
81
Αριθμός σελίδων:
95
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Πτυχιακή+εργασία+-+Κυριάκος+Ι.+Ζηκάκης+-+Α.Μ.172018.pdf
4 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.