Πράσινο Μάρκετινγκ και αειοφόρος ανάπτυξη

Διπλωματική Εργασία uoadl:2962887 42 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικές Αειφόρου Ανάπτυξης στην Αυτοδιοίκηση
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-10-18
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Λιάκος Ιωάννης
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δρ. «Λέκκας Ευθύμιος»,
«Καθηγητής ΕΚΠΑ»

Δρ. «Λόζιος Στυλιανός»,
«Επίκουρος Καθηγητής ΕΚΠΑ»

Δρ. «Σούκης Κωνσταντίνος»,
«Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό ΕΚΠΑ»
Πρωτότυπος Τίτλος:
Πράσινο Μάρκετινγκ και αειοφόρος ανάπτυξη
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
ΠΡΑΣINO MΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Περίληψη:
Στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης, έχει γίνει μια πρόκληση να κρατήσουμε τους πελάτες καθώς και τους καταναλωτές σε πτυχή και ακόμη και να διατηρήσουμε το φυσικό μας περιβάλλον ασφαλές και αυτό είναι η μεγαλύτερη ανάγκη της εποχής.
Οι καταναλωτές έχουν επίσης επίγνωση των περιβαλλοντικών θεμάτων, όπως η υπερθέρμανση του πλανήτη και οι επιπτώσεις της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Το πράσινο μάρκετινγκ είναι ένα φαινόμενο που έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα σημαντικά στη σύγχρονη αγορά και έχει αναδειχθεί ως σημαντική έννοια στην Ινδία, όπως και σε άλλα μέρη του αναπτυσσόμενου και ανεπτυγμένου κόσμου, και θεωρείται ως μια σημαντική στρατηγική για τη διευκόλυνση της βιώσιμης ανάπτυξης.
Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Μάρκετινγκ, το πράσινο μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ προϊόντων που θεωρείται ότι είναι περιβαλλοντικά ασφαλή. Έτσι, το πράσινο μάρκετινγκ ενσωματώνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως τροποποίηση προϊόντος, αλλαγές στη διαδικασία παραγωγής, αλλαγές συσκευασίας, καθώς και τροποποίηση της διαφήμισης.
Ωστόσο, ο ορισμός του πράσινου μάρκετινγκ δεν είναι ένα απλό έργο όπου πολλές έννοιες διασταυρώνονται και έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους. ένα παράδειγμα αυτού θα είναι η ύπαρξη ποικίλων κοινωνικών, περιβαλλοντικών και λιανικών ορισμών που επισυνάπτονται σε αυτόν τον όρο. Άλλοι παρόμοιοι όροι που χρησιμοποιούνται είναι το Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ και το Οικολογικό Μάρκετινγκ.
Έτσι, το «Πράσινο Μάρκετινγκ» αναφέρεται στην ολιστική έννοια μάρκετινγκ όπου η παραγωγή, η κατανάλωση μάρκετινγκ και η διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται με τρόπο λιγότερο επιζήμιο για το περιβάλλον με αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με τις επιπτώσεις της υπερθέρμανσης του πλανήτη, μη βιοδιασπώμενα στερεά απόβλητα, επιβλαβή. επιπτώσεις ρύπων κ.λπ., τόσο οι έμποροι όσο και οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο ευαίσθητοι στην ανάγκη για μετάβαση σε πράσινα προϊόντα και υπηρεσίες. Ενώ η στροφή προς το «πράσινο» μπορεί να φαίνεται ότι είναι δαπανηρή βραχυπρόθεσμα, σίγουρα θα αποδειχθεί απαραίτητη και συμφέρουσα, οικονομικά και μακροπρόθεσμα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
πράσινο μάρκετινγκ, αειφόρος ανάπτυξη
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
97
Αριθμός σελίδων:
79
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο έως 2025-03-15.

LIAKOS ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο έως 2025-03-15.