Τιμητική Έκδοση uoadl:3232959 441 Αναγνώσεις
21. Το νέο δίκαιο της πώλησης καταναλωτικών αγαθών : Πού είναι η προστασία του καταναλωτή ;
22. Χρηματοδοτική μίσθωση και άμεση αντιπροσώπευση
23. Ο ανήλικος καταναλωτής ιδίως ως αποδέκτης διαφημιστικού μηνύματος
24. Το "νέο" Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ν. 4635/2019) : Μερικές παρατηρήσεις
25. Νέες ρυθμίσεις στις καταναλωτικές πωλήσεις αγαθών
26. Ευθύνη εξερχόμενου εταίρου για εταιρικά χρέη της ομόρρυθμης εταιρίας
27. Λευκή ψήφος, αποχή και "εναντίωση μετόχων" κατά τη λήψη αποφάσεων στα όργανα της Α.Ε. (ΓΣ και ΔΣ)
28. Εξαιρέσεις ασφαλιστικής κάλυψης στην ασφάλιση ευθύνης από αυτοκινητικά ατυχήματα
29. Συγκεντρώσεις super-markets στην ελληνική αγορά και επηρεασμός του αγροδιατροφικού τομέα
30. Ουδετερότητα των μηχανών αναζήτησης (search neutrality) ;
31. Κοινός λογαριασμός καταθέσεως και συμψηφισμός με απαίτηση της τράπεζας κατά συνδικαιούχου