Απόψεις γονέων παιδιών νηπιαγωγείου για την οργάνωση της επείγουσας απομακρυσμένης διδασκαλίας κατά την COVID-19 περίοδο

Διπλωματική Εργασία uoadl:3243324 65 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Διαδικτυακής (online) Εκπαίδευσης
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-10-31
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Ελευθερίου Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Σοφός Αλιβίζος, Καθηγητής Πανεπιστήμιου Αιγαίου
Κουτρομάνος Γεώργιος, Επίκουρος Καθηγητής ΕΚΠΑ
Κώστας Απόστολος, Μέλος Ε.ΔΙ.Π. Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Απόψεις γονέων παιδιών νηπιαγωγείου για την οργάνωση της επείγουσας απομακρυσμένης διδασκαλίας κατά την COVID-19 περίοδο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Απόψεις γονέων παιδιών νηπιαγωγείου για την οργάνωση της επείγουσας απομακρυσμένης διδασκαλίας κατά την COVID-19 περίοδο
Περίληψη:
Η εκπαίδευση των παιδιών προσχολικής ηλικίας, σύμφωνα με πολλούς-ες ερευνητές-τριες, έχει θετικά μαθησιακά αποτελέσματα όταν εμπλέκονται στη διαδικασία και οι οικογένειες τους. Λόγω της πανδημίας COVID-19, η εκπαιδευτική διαδικασία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης άλλαξε ξαφνικά σε επείγουσα απομακρυσμένη εκπαίδευση και αναδύθηκε η πολυπλοκότητα στην εφαρμογή της. Ειδικότερα, ο ρόλος των γονέων παιδιών νηπιαγωγείου, απέκτησε νέα διάσταση, εξαιτίας την μικρής ηλικίας των παιδιών, συνεπακόλουθο και της έλλειψης δεξιοτήτων στα μέσα που χρειάστηκε να χρησιμοποιηθούν κατά την διεξαγωγή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η χρήση και οι απόψεις των γονέων για την οργάνωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο, αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα και επηρεάζουν τα κίνητρα και τα μαθησιακά αποτελέσματα των παιδιών τους. Συνεπώς, ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να τις διερευνήσει, καθώς διαπιστώνεται η κρισιμότητα της εμπλοκής τους.

O σκοπός επιτεύχθηκε μέσω της διενέργειας ποσοτικής έρευνας, δημοσκοπικού χαρακτήρα, στην οποία συμμετείχαν 158 γονείς παιδιών νηπιαγωγείου που τα παιδιά τους παρακολούθησαν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση την σχολική χρονιά 2020- 2021.

Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν την ενεργή εμπλοκή τους στις διαδικασίες και την αρνητική στάση τους απέναντι στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο. Επιπλέον, αναδύθηκαν οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν, ωστόσο φάνηκαν ικανοποιημένοι-ες σχετικά με την υποστήριξη που δέχτηκαν από το σχολικό πλαίσιο που φοιτούσε το παιδί τους. Καταληκτικά, τα αποτελέσματα της έρευνας αναμένεται να είναι χρήσιμα για αποδοτικό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής, σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Νηπιαγωγείο, επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, απόψεις γονέων.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
64
Αριθμός σελίδων:
149
Ιωάννα Ελευθερίου- Διπλωματική εργασία- Τελικό κείμενο.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο