«ΒΙΝΤΕΟ ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Διπλωματική Εργασία uoadl:3282818 58 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Διαδικτυακής (online) Εκπαίδευσης
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-03-01
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
ΠΛΑΤΑΝΙΩΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
1.ΣΟΦΟΣ ΑΛΙΒΙΖΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Π.Τ.Δ.Ε., ΠΑΝ/ΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
2.ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΔΙΠ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
3. ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Π.Τ.Δ.Ε., Ε.Κ.Π.Α.
Πρωτότυπος Τίτλος:
«ΒΙΝΤΕΟ ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
«ΒΙΝΤΕΟ ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»
Περίληψη:
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί τεράστιο μοχλό ανάπτυξης, απόκτησης και επικαιροποίησης γνώσεων σε μαθητές όλων των ηλικιών αλλά και στους εργαζομένους. Τα εκπαιδευτικά βίντεο ήδη χρησιμοποιούνται στις σχολικές αίθουσες και αποτελούν σημαντικό εργαλείο της δια ζώσης διδασκαλίας. Χάρη στην ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων και της τεχνολογίας, που βελτίωσαν τις δυνατότητες σχεδιασμού και υλοποίησής τους, η μάθηση και η διδασκαλία μέσω εκπαιδευτικών βίντεο έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας και επιπλέον αποτελεί μέρος της ζωής πολλών μαθητών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών. Η χρήση εκπαιδευτικών βίντεο στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αναπτύχθηκε ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Η εφαρμογή των τεχνολογιών επικοινωνίας, οδήγησε στην ανάπτυξη περιβαλλόντων μάθησης σε διαδικτυακά περιβάλλοντα σύγχρονα και ασύγχρονα. Σε αυτό το πλαίσιο το εκπαιδευτικό βίντεο αποτέλεσε σχεδόν απαραίτητο εργαλείο της μαθησιακής διαδικασίας. Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες εκπαιδευτικών βίντεο, οι οποίες μπορούν να διαχωριστούν ανάλογα με τις μεθόδους παραγωγής και καταγραφής τους, το είδος του περιεχομένου που παρουσιάζεται, τη διάρκειά τους και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκαν (σε περιβάλλον γραφείου, πραγματικό στούντιο ή σε αίθουσα διδασκαλίας) (Handke, 2017, σ. 114) (Handke, 2017, σ. 116). Με μια κάμερα (η οποία μπορεί να είναι ένα κινητό τηλέφωνο), προβολές οθόνης ή κινούμενα σχέδια, μπορείτε να δημιουργήσετε ενημερωτικά βίντεο. Ορισμένες από τις σημαντικότερες μορφές εκπαιδευτικών βίντεο είναι οι εκθέσεις, η τεκμηρίωση και τα εκπαιδευτικά κλιπ, οι συνεντεύξεις, οι κινούμενες ή ακίνητες εικόνες, οι ηχογραφήσεις στο στούντιο, οι ηχογραφήσεις ζωντανών διαλέξεων και διαδικτυακών συνεδρίων, οι μελέτες περίπτωσης, οι περιηγήσεις και οι ξεναγήσεις. Η χρήση ταινιών μικρού μήκους μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για την ανάπτυξη ατόμων με περιβαλλοντική συνείδηση. Μέσω δημιουργικών απαντήσεων σε περιβαλλοντικές ανησυχίες, συνομιλίας και διαλεκτικού προβληματισμού με βάση την περιβαλλοντική ακεραιότητα, η μάθηση συντελείται στη διαμόρφωση μιας νέας περιβαλλοντικής ηθικής.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαιδευτικό βίντεο, πετυχημένο εκπαιδευτικό βίντεο, ιδανική διάρκεια εκπαιδευτικού βίντεο, διαδραστικό εκπαιδευτικό βίντεο, βίντεο εξ αποστάσεως εκπαιδευση, βίντεο ως πλαίσιο εκπαιδευσης
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
89
Αριθμός σελίδων:
171
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΠΛΑΤΑΝΙΩΤΗ_ ΒΙΝΤΕΟ ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ..pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.